Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Дорофєєва З$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Дорофєєва З. Я. 
Мониторинг загрязнения водной поверхности [Електронний ресурс] / З. Я. Дорофєєва, Н. С. Урум, В. В. Трішин // Водний транспорт. - 2018. - Вип. 1. - С. 123-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2018_1_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 794.712 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Дорофєєва З. Я. 
Метод контролю ефективності процесу технічної експлуатації суднового обладнання [Електронний ресурс] / З. Я. Дорофєєва, В. В. Трішин, Н. С. Урум // Наукоємні технології. - 2019. - № 1. - С. 126-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2019_1_19
Серед важливих завдань в напрямку удосконалення експлуатації за технічним станом є вдосконалення системи збору, обробки та аналізу інформації про технічний стан і надійності судів. Стверджено, що вибір показників для оцінки ефективності процесу технічної експлуатації є відповідальним етапом аналізу, від якості якого залежать результати аналізу та об'єктивність вибору раціональних рішень. У зв'язку з цім на сучасний період в літературі, що присвячена техніко-економічному аналізу ефективності експлуатації складних технічних систем, склались три основних підходи: оцінювання ефективності за одним узагальненим показником (монокритеріальна або скалярна); оцінка за рядом показників (полікритеріальна або векторна); оцінювання за системою показників з виділенням групи загальних, найбільш важливих показників. Своєчасне виявлення моментів виникнення деградаційних процесів, що визначають терміни переходу в граничний стан і є індивідуальними для кожного типу виробів, є основною метою контролю рівня надійності техніки на даному етапі її експлуатації. Для оцінки ефективності процесу технічної експлуатації суден розроблена та застосовується велика номенклатура показників. Тому для здійснення комплексної оцінки впливу процесу відновлення демонтованого внаслідок відмови судового обладнання судна на техніко-економічну ефективність процесу технічної експлуатації суден необхідно використовувати векторний показник ефективності, що включає в себе ряд часткових показників використання, надійності та економічної ефективності з відокремленням групи загальних, найбільш важливих показників. Порівняльний аналіз різних методів та підходів показав, що задачу оцінки та прогнозування показників техніко-економічної ефективності процесу технічної експлуатації сучасних суднових комплексів з урахуванням різноманітних експлуатаційних факторів, прийнятої стратегії їх технічного обслуговування необхідно вирішувати з використанням концепції математичного моделювання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 408.455 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Горбань А. В. 
Інформаційне забезпечення для моніторингу та управління рухом суден з використанням даних супутникової навігації [Електронний ресурс] / А. В. Горбань, О. В. Маранов, Ю. П. Клочков, З. Я. Дорофєєва // Водний транспорт. - 2021. - Вип. 1. - С. 114-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2021_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.546 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Дакі О. А. 
Система управління та контролю стану електрообладнання судна [Електронний ресурс] / О. А. Дакі, Ю. Г. Якусевич, В. В. Тришин, З. Я. Дорофєєва // Новітні технології. - 2020. - Вип. 1. - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novteh_2020_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.351 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Дакі О. А. 
Інформаційна технологія розробки бази знань інтелектуальної системи автоматичного управління рухом судна [Електронний ресурс] / О. А. Дакі, С. А. Олізаренко, Ю. Г. Якусевич, З. Я. Дорофєєва, В. В. Тришин // Системи озброєння і військова техніка. - 2021. - № 3. - С. 52-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2021_3_9
Питання створення і використання універсальної інформаційної технології для промислової розробки бази знань (БЗ) інтелектуальної системи автоматичного управління рухом судна (ІСАУ) в умовах невизначеності навколишнього середовища при неповній інформації з використанням останніх досягнень в області нечіткої логіки і глибокого навчання є недостатньо дослідженими. У роботі представлено інформаційну технологію розробки БЗ ІСАУ рухом судна з використанням глибоких нейронних мереж і інтервальних нечітких логічних моделей. У процесі розробки інформаційної технології вирішено такі часткові завдання: розроблено структуру і склад інформаційної технології розробки БЗ ІСАУ рухом судна; обгрунтовано вибір нечіткої логічної моделі для формалізації процесу функціонування нечіткого регулятора ІСАУ рухом судна; обгрунтовано вибір глибокої нейронної мережі для формального представлення моделі нейромережевого аналізатора ІСАУ рухом судна; обгрунтовано ефективність застосування інформаційної технології розробки БЗ ІСАУ рухом судна з використанням глибоких нейронних мереж і інтервальних нечітких логічних моделей. Перспективами подальших досліджень у даному напрямку може бути розробка пропозицій щодо використання засобів автоматизованого проектування БЗ ІСАУ рухом судна з врахуванням представлення даної технології як сукупності функцій-процесів по розробці відповідної БЗ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 546.489 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Якусевич Ю. Г. 
Побудова навігаційної системи судна на основі сучасних інформаційних технологій [Електронний ресурс] / Ю. Г. Якусевич, В. В. Тришин, З. Я. Дорофєєва // Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. - 2021. - № 4. - С. 83-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2021_4_14
Розглянуто можливість застосування інформаційних технологій у моніторингу руху суден для пошуку нових рішень на основі концепції електронної навігації. Впровадження електронної навігації вимагає адаптації існуючих систем навігації та зв'язку до цієї нової концепції. Розглядаються підходи до розробки систем підтримки прийняття рішень на основі навігаційно-інформаційної системи ECDIS через вимоги електронної навігації. З огляду на велику кількість пристроїв і систем, що використовуються в навігації, адаптація навігаційно-інформаційної системи ECDIS до вимог електронної навігації має сенс тільки при ретельному розумінні потреб користувача. Шляхом інтеграції всієї доступної інформації, її організації в базі даних і представлення її певним чином створюється платформа для прийняття рішень в повсякденній навігації судна з використанням системи підтримки прийняття рішень. Оскільки застосування навігаційно-інформаційної системи ECDIS на борту стало обов'язковим і основним навігаційним пристроєм судна, адаптація до вимог електронної навігації означає перетворення її в базовий компонент відповідної системи підтримки прийняття рішень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 555.858 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Дакі О. А. 
Модель та сценарії автоматичного управління судновою енергетичною установкою [Електронний ресурс] / О. А. Дакі, В. В. Колесник, З. Я. Дорофєєва, В. В. Тришин // Системи озброєння і військова техніка. - 2021. - № 4. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2021_4_12
Суднові енергетичні установки оснащуються системами контролю, моніторингу (контролерами, датчиками, сенсорами) та управління (мікропроцесорними системами, інформаційно-керуючими системами). Подальшим кроком технічного прогресу в суднобудуванні є створення інтелектуальних інформаційних систем та апаратних засобів, які здатні компенсувати вплив людського фактора на процес експлуатації складного суднового обладнання. За допомогою даних систем буде вирішуватися завдання контролю технічного стану систем суднової енергетичної установки, вибору режимів оптимального управління, запобігання та усунення аварійних ситуацій. Ядром інтелектуальної системи управління стає база знань, що містить сценарії, моделі та правила управління. У результаті дослідження розроблено моделі та сценарії управління судновою енергетичною установкою. Таких моделей всього вісім, кожна з яких характеризується станом внутрішнього та зовнішнього середовища. Обгрунтовано структуру єдиної комплексної цілеспрямованої системи керування СЕУ, доведено, що при даному рівні розвитку мікропроцесорної техніки та інформаційних технологій можлива реалізація її у складі конкретного судна як на етапі проектування, так і на етапі модернізації. Підсумком виконаного дослідження є формування прообразу можливого розвитку майбутньої ситуації в інтелектуальному керуванні СЕУ та у напрямку підвищення енергетичної та екологічної ефективності суден. В результаті дослідження в роботі розроблено моделі та сценарії управління судовою енергетичною установкою. Таких моделей всього вісім, кожна з яких характеризується станом внутрішнього та зовнішнього середовища. Обгрунтовано структуру єдиної комплексної цілеспрямованої системи управління СЕУ, доведено, що при даному рівні розвитку мікропроцесорної техніки та інформаційних технологій можлива реалізація її у складі конкретного судна як на етапі проектування, так і на етапі модернізації. Одержані результати досліджень можуть бути використані при розробці елементів штучного інтелекту, що здійснює функції керування СЕУ в різних експлуатаційних ситуаціях.
Попередній перегляд:   Завантажити - 735.327 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського